Чи варто купувати Hyundai Atos Prime 2000-2002 р.в.?

0
135

Задали мені таке питання: Задумався про покупку автомобіля Hyundai Atos Prime 2000-2002 р.в. Будь ласка, розкажіть про особливості його експлуатації, надійності і стійкості до корозії .

Ось яку інформацію мені вдалося знайти.

Всі особливості експлуатації Atos Prime є наслідком призначення цієї моделі, а призначена вона переважно для міського використання. Тому якщо в місті Atos Prime ще здається досить спритним, щоб не випадати з транспортного потоку і навіть швидко стартувати зі світлофора, то за містом вичавлювати з його мотора всі соки не варто. Максимальна швидкість Atos Prime не перевищує 150 км / год, і якщо машина рухається зі швидкістю понад 100 км / год, двигун працює майже на межі можливостей.

Правда, швидко на Atos Prime і не поїздиш: за наявності вузьких невеликих коліс 155/70 R13 і високого кузова, чутливого до бічних поривів вітру, стійкість машини при русі по трасі на високих швидкостях далека від ідеалу. Зате Atos Prime запросто можна перевантажити. Корисна вантажопідйомність машини становить близько 340 кг. Для міста, де в основному їздять поодинці або з одним / двома пасажирами і невеликою кількістю багажу, це не страшно, але в дальню поїздку брати в салон чотирьох дорослих пасажирів вагою в 75-85 кг кожен, не вважаючи їх особистих речей, небажано.

В основному перевантаження є причиною передчасних ремонтів підвіски Atos Prime, а найбільш чутливими в ній до перевезення зайвої ваги і поганих дорогах показали себе амортизатори.

На жаль, на деяких Atos Prime фіксувалися поломки механічної коробки передач – при покупці вивчення стану цього агрегату доведеться приділити підвищену увагу.

Поки серйозних корозійних пошкоджень на кузовах Atos Prime не відзначалося, а щоб на рахунок корозії не хвилюватися зовсім, можна додатково обробити днище, колісні арки і внутрішні порожнини кузовних елементів антикорозійними препаратами, для чого звернутися на будь-яку станцію, спеціалізірующуся на виконанні подібних робіт.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Извините, для комментирования необходимо войти.