Мито на авто все ж таки підвищать?!

0
90

— Рішення комісією прийнято, але зараз проводяться відповідні консультації з нашими найбільшими торговими партнерами, по закінченню яких рішення буде оголошено, — сказав міністр. — На сьогоднішній день є всі підстави для того, щоб таким чином захищати рынок в Україні. Чому українські виробники і український ринок повинні бути захищені 6-10% митом і це когось хвилює, ті ж виробники в Росії захищені 25% мита і успішно розвивають свою промисловість і це нікого не хвилює.

За його словами, в Україні три останні роки істотно скорочується виробництво автомобілів, в результаті чого втрачено більше 12 тис. робочих місць, різко зростає частка продукції іноземного виробництва.
— частка імпортних автомобілів в дефіцит платіжного балансу складає значну частину, і не реагувати на це ми не можемо, — сказав міністр.

У свою чергу представники автоімпортерів сподіваються, що в уряді не підуть на підвищення мит, тому що втрати бюджету величезними.
— Я сподіваюся, що це лише спроба міністра оцінити реакцію на таку можливість, — розповів «Комсомольській правді в Україні» Гендиректор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. — Адже, це рішення може принести більше шкоди, ніж користі. Справа в тому, що рішення з імпорту машин в Україну беруть представництва іноземних виробників. Після того, як в Україні з’явиться додатково мито, вони просто перестануть поставляти сюди машини. Так було в 2009 році, коли через кризу була введена додаткова спецмито. Тоді втрати бюджету від того, що перестала стягуватися імпортне мито, склали близько 500 мільйонів за півроку. Справа в тому, що автомобілі — це друга за обсягом стаття доходів бюджету після імпорту енергоносіїв. Плюс є ще й політична складова такого рішення. Підняти мита на іномарки напередодні виборів — це фактично ввести податок на бідних і на середній клас. Адже оподатковуватимуться як раз масові автомобілі з двигуном від 1 до 2,2 літра.

За словами фахівця, деякі країни вже пообіцяли «адекватні заходи» для українського експорту в разі прийняття такого рішення.
— Думаю, що Порошенко чекає реакції і від іноземних партнерів, — говорить Олег Назаренко. — В Європі можуть підняті мита на продукцію українських металургів, хіміків та аграріїв. Та й знаючи любов Володимира Путіна до «Автовазу», не здивуюся, якщо він жорстко відповість на такі дії нашого уряду. Як мінімум, ми втратимо можливість експортувати в Росію близько 30 тисяч автомобілів щорічно.

За його словами, додаткове мито вводиться рішенням уряду без узгодження з парламентом. Воно набуває чинності після офіційного опублікування. Вводяться спецмита терміном до 3 років.

Нагадаємо, що в уряді пропонують ввести спецмито залежно від об’єму двигуна: від 1000 до 1500 куб.см — 6,46%, від 1500 до 2200 куб.см — 15,1%. Спеціальне мито буде стягуватися додатково до вже існуючої, 10%-ной. Як кажуть фахівців. під дію цих мит потраплять 90% імпортних авто, а їх ціна зросте майже на 20%.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Извините, для комментирования необходимо войти.