Вибір автомобіля: чоловічі і жіночі вподобання

0
143

Психологія чоловіків і жінок абсолютна різна. Це виражається і у вчинках, і в усвідомленні оточуючої дійсності, і в логіці. Чоловіки постійно намагаються самоствердитися. Тому купують дорогі технічні «штучки», агрегати і машини. Їх вабить міць, швидкість, монолітність. Жінки у всьому шукають щось практичне і романтичне одночасно. Часом вони не можуть зрозуміти своїх справжніх бажань. Тому їх придбання носять пошуковий характер, часто безглузді і хаотичні.

На Заході було проведене опитування населення про переваги обох статей до того чи іншого автомобілю . У дослідженнях брали участь кілька сотень тисяч чоловік. Результати виявили цікаві факти.

Чоловіки найбільше мріють про марку «Порше» – купе або кабріолет. Потужність, швидкість, індивідуальний стиль – ось що приваблює представників сильної статі в цих машинах. Непоганою репутацією у них користуються «Міцубісі Лансер», «Форд GT», «БМВ» 6-ї серії, «Мерседес CL», «Мазераті», «Ягуар». Висока ціна чоловіків аж ніяк не бентежить. За класні «іграшки» вони готові платити великі гроші.

Жіноча практичність вибирає недорогі авто. Пані сподобалися «Понтіак», «Судзукі», «Фольксваген» і навіть Kia.

Як видно, чоловікам потрібні спортивні автомобілі , що вражають і інтер’єром, і технічними даними. Жінки ж не прагнуть у даній сфері до екзотики і безглуздя. Вони цінують приємний зовнішній вигляд машини , її доступну ціну і універсальність. Пані поняття не мають, що представляє собою ремонт Mitsubishi Colt , але зовнішній вигляд автомобіля, його компактність і ціна їх цілком влаштовує.

Чоловіки, сідаючи за кермо автомобіля, відчувають себе іменинниками «на святі життя», героями дамських сердець, «левами» і т.д. Для жінки машина – це зручність і легкий спосіб дістатися до потрібної точки. Її лякають величезні форми і ревуть мотори. Для неї ремонт машини – стихійне лихо. Щоправда, і в лавах дам існують «воїни», які і двигун переберуть, і кузовний ремонт здійснять, але їх незначна кількість. Так само як і чоловіків, вишивати хрестиком.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Извините, для комментирования необходимо войти.