Підмосковний мікс

0
122

Російська піч, бразильський граніт, новозеландське викопне дерево, фінська «сива» сосна — алхімічна суміш цих предметів, матеріалів і конструкцій дозволила архітектору Олени Щербакової створити абсолютно новий образ руської дерев’яної хати.

Підмосковний міксГармонія — ось головне поняття, що сформувало дизайнерський задум. Автор проекту підкреслює, що перед нею стояло завдання створити функціональне, але не переобтяжене зайвими об’єктами і професійними прийомами простір. «Я намагалася зробити акцент на красі натуральних матеріалів і унікальності окремо взятих предметів, об’єднати їх в гармонійну композицію. Кожен предмет в інтер’єрі заслуговує особливої уваги», — каже Олена Щербакова.

Перед нами «дизайн з історією». У тому сенсі, що це не перша робота автора з замовником, великим любителем подорожей, які ведуть активний спосіб життя. Благодійне для подальшого розвитку проекту співпраця з ним почалося з будівництва основного будинку в найближчому Підмосков’ї.

Ділянка, порослий багаторічними деревами, характеризується сильним ухилом. Герой нашої розповіді — гостьовий будинок був зведений слідом за основними, але не в нижній, а в самій верхній точці ділянки. «Тут дуже затишний куточок, — розповідає архітектор. -Природа поруч, буквально на відстані витягнутої руки. Вид з тераси дає відчуття польоту. Саме цю легкість і нерозривний зв’язок з природою і хотілося відобразити у внутрішньому просторі житла». Втім, Олена Щербакова воліла уникнути очевидних рішень і прямих асоціацій. Зокрема, вона постаралася відкинути стилістичні паралелі з рубаною російської хатою. Цей спосіб здається занадто передбачуваним, плоским і в той же час однозначним в стилістичному відношенні. Він притягує увагу і дозволяє зосередитися на деталях.

Необхідний був професійний хід, здатний створити подобу декоративної домінанти проекту. І тут архітектор і замовник спільно придумали пофарбувати стіни в сірий колір, що імітує благородний відтінок карельської сухостійній сосни Kеlo. В результаті вийшов сучасний будинок з «віковими» стінами. Карельська сосна, висохла на корені, користується великим попитом в Європі завдяки своїй міцності і довговічності — це ще одна можливість піти від «избяной» естетики і, фігурально висловлюючись, наблизитися до шале. «Мені дуже пощастило з замовником, — розповідає архітектор. — Багато рішень приймалися нами спільно, він був, можна сказати, безпосереднім учасником творчого процесу. Але, з іншого боку, у багатьох питаннях він повністю довірився мені і навіть не оглядав ескізи — настільки ми були на одній хвилі».

Основне приміщення будинку — багатофункціональна вітальня. Вона являє собою єдиний обсяг з зоною відпочинку біля каміна, обіднім столом, диванної групою біля телевізора, барною стійкою, кухонним «островом» і російською піччю. До речі, піч, споруджена за ескізами архітектора майстрами Курячими, є ще і свого роду сходами, по тектонічних уступах якої можна залізти на горище. Горищне приміщення задумано як маленьке особисте простір для сина господаря. Підлога у вітальні виконаний з дубової дошки, також з ефектом старіння. Крім того, для обробки використовувався натуральний камінь: біля каміна є вставка з бразильського граніту, а у зоні кухонного «острова» — з оніксу. «Гармонія дерева і каменю — природна. Саме тому згадані матеріали і були обрані. Камінь покладений великими плитами як раз для того, щоб підкреслити його природну красу», — зауважує автор.

Провідним прийомом в оформленні будинку стала гра контрастів. Приміром, у просторі вітальні протиставлені м’які і строгі форми (диван з матової шкіри і кухонний «острів» з геометрично чіткими обрисами і фасадами зі скляними панелями), а також гладкі і фактурні поверхні.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Извините, для комментирования необходимо войти.