Дизельні молоти

0
49

Дизельні молоти, що працюють, як двотактні двигуни внутрішнього згоряння, за конструктивними особливостями підрозділяють на штанговиес нерухомими і рухомими штангами і трубчасті. Енергія палива, що згорає (солярового масла, газойля і інших нафтових продуктів) передається безпосередньо ударної частини молота. Остання підкидається вгору, а потім під дією власної ваги падає, завдаючи ударів по палі.

Дизельні молоти

Переваги дизель-молотів полягають в незалежності їх роботи від джерела енергії, простоті в експлуатації, можливості застосування на самохідних сваєбойних установках на базі тракторів, кранів-екскаваторів, автомобілів і монтажних кранів. – Недолік штангових дизельних молотів – їх не завжди можна ефективно використовувати в слабких і пластичних глинистих грунтах з консистенцією 5> 0,6, в які паля занурюється дуже швидко. У таких випадках висота підкидання циліндра може бути настільки малою, що його падіння не забезпечує стиснення повітря в камері згоряння, необхідного для спалаху пального.

Щоб відновити роботу молота, доводиться піднімати ударну частину молота для закріплення кішки з траверсою, після чого різким ривком за мотузку, укріплену на важелі скидання, звільняють циліндр з кішки, він падає, і в цей час надходить пальне. Більш ефективно дизельні молоти використовують при зануренні паль у напівтверді і тугопластічних глинисті грунти з консистенцією 5 = 0,1-1-0,4.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Извините, для комментирования необходимо войти.