Лікування в Карлових Варах та відпочинок у Празі доступніші, ніж прийнято вважати

0
156

Експерти в туристичному бізнесі однозначні в думці, що поїздки в Чехію настільки ж затребувані, наскільки ігноровані «великими фінансами» туризму: для них там дуже маленькі заробітки. І тим не менш, ті ж самі тури до Праги завжди будуть безперервним потоком проходити незалежно від пори року та інших умов: для більшої частини звиклих до комфорту туристів такий варіант є пріоритетним з точки зору відсутності зайвих проблем, надійності і простоти.

Головна тенденція, яка в даних турах відзначається все виразніше – це збільшення потоку дитячого туризму, який особливої активності досягає під час канікул і за кількістю осіб може справити сильне враження. Дорослі ж віддають перевагу принципово іншим схемам маршрутів і для них більше значення має лікування в Карлових Варах як щось не тільки приємне, але і безумовно корисне. Карлові Вари при цьому далеко не так недоступні, як чомусь прийнято вважати у вітчизняному туризмі, і «туристи зі стажем» і досвідом європейських подорожей дуже часто зупиняють свій вибір саме на цьому місці.

У питанні ж туризму дитячого, на жаль, у Чехії до сих пір є специфічні нюанси, не найпозитивніші для батьків, які відрядили своїх нащадків у ту ж Прагу: велика частина місцевого населення живе з туризму, а вся країна заточена під розуміння туризму як економічної основи свого благополуччя, тому навіть продаж спиртного дітям тут річ звичайна: якщо це діти туристів (або діти-туристи, що приїхали з супроводом), то продаж алкоголю та тютюну їм реально нічим не обмежений, і навіть місцеві органи правопорядку закривають на це очі: туристи повинні витратити якомога більше грошей, а моральна сторона залишилася в цьому окремо взятому питанні за межами кадру.

Головна проблема полягає в тому, що про дану проблему мало хто знає: ні оператори, ні самі чехи не поспішають афішувати подібний факт. Хоча саме знання проблеми могло б допомогти керівникам дитячих груп звернути більш пильну увагу на подібні «алкогольно-тютюнові» моменти, по можливості захистивши своїх підопічних від небажаних покупок. Хоча, часто батьки можуть бачити проблему «навпаки»: знамениту «Бехеровку» найчастіше батьки замовляють на привезення додому: це за статистикою ключовий «сувенір», які перекочовує разом з туристами до них додому навіть у тих випадках, коли в ролі туристів виступають діти.

А те, що велика частина батьків не здогадується про те, що окрім як пляшки «бехеровки» для них дитина могла купити щось для особистого вживання – неабиякою мірою питання батьків. І тим не менш, Чехія для туризму може надати більше, ніж просто багато, при чому цінова доступність пояснить наростаючу популярність цієї країни для туризму. Зміни тут навряд чи передбачаються: Париж і Лондон доступнішим не стануть вже хоча б тому, що вони і є Париж і Лондон, а поняття рівня сервісу в «бюджетних» країнах – справа тривала. Ну і універсальність сезонів, а також широкий спектр пропозицій також відіграють далеко не останню роль.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Извините, для комментирования необходимо войти.