Що робити, якщо в авіаквитку знайдені помилки?

0
919

Невелика помилка (помилка, пропущена буква і т.д. і т.п.) в авіаквитку цілком можлива. Тепер, коли пасажири самостійно бронюють авіаквитки в інтернеті, замість того, щоб довірити цю справу професійним працівникам квиткових кас, такий казус зустрічається суцільно й будь де.

Звичайно, помилка в прізвищі чи імені виявляється, але за законом підлості завжди після того, як квиток був вже сплачений і оформлений. А вносити зміни до квиток коштує грошей, по крайній мірі, у всіх low cost авіакомпаній, а також у звичайних авіакомпаній в їх економ-тарифах.

Підковані в цьому питанні пасажири ринуться використовувати на практиці отримані знання, і повернутися на сайт авіакомпанії, щоб натиснути на кнопку «внести зміни до квитка», потім дістануть кредитку і заплатять за свої помилки. Вірно? Невірно!

Загальноприйняті правила, на які посилаються агенти з продажу квитків, а також самі працівники авіакомпаній (але текст яких знайти дуже важко), свідчать, що у квитку допускається до 3 (трьох) друкарських помилок або помилок в імені пасажира.

Три помилки відразу – випадок екстраординарний, проте з однією помилкою стикалися всі, хто літає часто. Не було зафіксовано жодного випадку, щоб авіакомпанія відмовляла пасажиру в польоті через друкарські помилки в імені, зазначеному у квитку. Таким чином виходить, що вносити зміни до авіаквитків немає необхідності, тим більше якщо ці зміни платні.

Слід уникати помилок і друкарських помилок в першій букві імені та прізвища пасажира.

Також слід уникати помилок і друкарських помилок в номері паспорта (або номері іншого ідентифікуючого документа). Унікальність номера документа дозволяє однозначно встановити особу пасажира, тому в разі виявлення тут помилок, авіакомпанія може відмовити пасажиру в польоті. У цьому випадку, необхідно вносити зміни до квитка, або самостійно (якщо сайт авіакомпанії дозволяє робити це), або з допомогою працівників авіакомпанії.

Крім того, виною помилки в імені можуть служити самі системи бронювання квитків. Найбільш часто зустрічається випадок – обрізані до 12 символів довгі прізвища у сплаченому квитку. Якщо пасажир стикається з цим вперше, йому не варто переживати. Такий квиток дійсний.

Собираетесь в Европу на рождественские каникулы. Париж, Вена,  Будапешт с радостью примут гостей. И вам не обязательно идти и покупать авиабилеты в кассе. Можно сэкономить довольно много времени и заказать билеты онлайн.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Извините, для комментирования необходимо войти.