Як визначити клас готелю?

0
194

Одне з основних питань тих, хто вирушає в подорож, стає питання вибору готелю: скільки має бути зірок або “букв” (залежно від країни і системи готельної класифікації), щоб від подорожі залишилися тільки найкращі враження. Отже, як визначити клас готелю?

Всі послуги, що надаються готелем, можна розділити на основні і додаткові. До основних можна віднести харчування та проживання. У спектр додаткових входять самі різні послуги в залежності від класу готелю.
Безкоштовно приїжджаючим можуть бути надані такі послуги, як: користування медичною аптечкою, виклик швидкої допомоги, доставка клієнту особистої кореспонденції і навіть пробудження в необхідний час.

Готелі, що володіють однією зіркою, зараз практично не зустрічаються. Проживання в таких готелях обходиться, зрозуміло, дешево, але з безкоштовних послуг тут можуть надати тільки ранкове пробудження. Крім цього, в таких готелях навряд чи знайдеться буфет або кафе. А холодильник з телевізором будуть загальними (як і ванна з туалетом), на наявність кондиціонерів або телефону можна навіть не розраховувати.

Готелі з двома зірками своїм спектром послуг не особливо відрізняються від “однозіркових”. Різниця може бути в тому, що в таких готелях є ресторан або кафе, не виключено обслуговування в номері в години сніданку. Крім цього, тут можна зустріти хімчистку і чищення взуття (за окрему плату, звичайно).

Готелі з трьома зірками найбільш відповідний варіант для туристів середнього класу. У номері такого готелю є радіо (іноді і телевізор), кондиціонер, туалет і ванна кімната.Прибирання в номері проходить щодня, білизна міняється раз на три дні. Можливо, що в номері будуть присутні рослини і килими. Крім цього, тут значно ширше спектр додаткових платних послуг: хімчистка і чищення взуття, прання, дрібний ремонт одягу. Зазвичай такий готель має бізнес-центр, обладнаний комп’ютерами, підключеними до Інтернету, пунктом обміну валюти, перукарнею, кафе або рестораном, паркінгом або стоянкою.

Готель з чотирма зірками – варіант для туристів, котрі віддають перевагу рівню обслуговування вище середнього класу. Крім тих послуг, які входять в асортимент у тризірковому готелі, тут можна зустріти послуги салону краси, тренажерний зал, басейн, бар або кафе, ресторан і інше. Номери оснащені телефоном, кондиціонером, телевізором з DVD-програвачем, Інтернетом і супутниковим телебаченням.

П’ятизіркові готелі, як не складно здогадатися, найрозкішніші. Асортимент додаткових послуг тут надзвичайно широкий. У номерах – дорогий ремонт і шикарні меблі. Номери обслуговуються цілодобово.

Крім цього, не слід забувати про те, що номери в готелях також володіють своєю класифікацією. Розглянемо це докладніше.
– De Luxe – представляє собою двомісний номер з дорогим ремонтом і меблями.
– Business – у такому номері є комп’ютер з доступом до Інтернету, факс і техніка, що дозволяє працювати, не виходячи з номера.
– Family Studio – номер з двома суміжними кімнатами для сім’ї.
– Single – номер, розрахований на одну людину.
– Suite – номер з двома кімнатами (спальнею та вітальні) з дорогою технікою і меблями.
– Junior Suite – однокімнатний номер з поліпшеним плануванням на двох.
– King Size – означає, що номер оснащений одним великим і зручним ліжком для сімейної пари.
– President – шикарні і найдорожчі номери. У них є декілька спалень, кабінет, вітальня, кілька туалетних кімнат.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Извините, для комментирования необходимо войти.