Аптечка першої допомоги в офісі

0
962

Безсумнівно, у кожного з нас вдома є аптечка з набором ліків на практично всі випадки життя. Але значну частину часу ми проводимо не вдома, а на роботі, тому ліки завжди повинні бути під рукою – хіба мало, що може трапитися. Для екстрених випадків у кожному офісі і на кожному підприємстві повинна бути аптечка першої допомоги.

Кожен працівник, де б він не працював, має право на охорону праці, закріплене законодавчо в Трудовому кодексі. Відповідальність за виконання вимог охорони праці покладається на роботодавця. Це означає, що в числі іншого роботодавець повинен подбати про те, щоб в офісі або на виробництві була аптечка першої допомоги, укомплектована необхідним набором лікарських засобів і препаратів, що використовуються для надання першої допомоги.

Звичайно, в аптечці повинні бути не тільки ліки та препарати для надання першої допомоги в екстрених ситуаціях, але і на той випадок, якщо у когось банально захворіла голова – начебто недостатньо серйозне нездужання, щоб йти додому, а й попрацювати нормально з головним болем навряд чи вдасться.

Які лікарські засоби входять в офісну аптечку?

Зазвичай аптечка першої допомоги в офісі або на підприємстві містить такі препарати:

  • знеболюючі (анальгетики та спазмолітики), протизапальні та жарознижуючі засоби: анальгін, аспірин, дротаверину гідрохлорид (но-шпа), ібупрофен, парацетамол, цитрамон, спазмалгон ;
  • антисептики: перекис водню, зеленка, йод ;
  • ліки від кашлю і запалення горла: фарингосепт, бромгексин ;
  • зовнішні засоби для лікування ран, забитих місць і опіків: пантенол, троксевазин, будь-які інші протиопікові та ранозагоювальні гелі, спреї та мазі ;
  • засоби при болях в області серця: нітрогліцерин, валідол, нітросорбід ;
  • засоби при підвищеному тиску: каптоприл, дибазол, норматенс ;
  • засоби при непритомності: розчин аміаку (нашатирний спирт) ;
  • засоби при харчових отруєннях : активоване вугілля ;
  • антигістамінні засоби: діазолін, супрастин ;
  • заспокійливі засоби: корвалол, валокордин, екстракт валеріани, новопассит, настоянка пустирника ;
  • засоби при спазмах: папазол, дротаверин ;
  • засоби при печії та інших порушеннях травлення: фестал, дігестал, ренні, мезим, гідрокарбонат натрію, маалокс, ранігаст, фосфалюгель, панкреатин ;
  • краплі для очей і носа за вашим вибором (наприклад, назол і Визин ).

Крім цього, в аптечці повинні бути перев’язувальні засоби: марлеві бинти (стерильні і нестерильні) різної ширини, еластичний бин, вата, бактерицидний лейкопластир, лейкопластир в рулоні, кровоспинний джгут, кровоспинні серветки. Ще потрібні нестерильні медичні рукавички, термометр, стаканчик для прийому ліків, що охолоджує пакет і тупокінцеві ножиці.

Якщо в колективі є співробітники, які страждають від підвищеного або зниженого тиску, дуже бажано мати в аптечці також тонометр.

Ще корисним може виявитися пристрій для проведення штучного дихання. Дай Боже, звичайно, щоб у вашому офісі не виникало ситуацій, в яких їм доведеться скористатися, але краще підстрахуватися. Аптечка на виробництві відрізняється від офісної тим, що в ній можуть бути присутніми ліки, необхідність яких обумовлена специфікою виробництва.

В принципі, в більшості випадків немає потреби самостійно збирати аптечку на підприємстві або в офісі: є можливість придбати готові укомплектовані аптечки для надання першої допомоги у робочих кабінетах і офісах. Набір медикаментів в таких аптечках включає кошти з усіх перерахованих вище груп, а точний набір ліків і їх кількість залежить від того, чи призначена аптечка для виробничого підприємства або офісу.

До набору медикаментів обов’язково додається м’який нейлоновий футляр, пластикова валізка або навісна металева шафа. Останній варіант більш кращий для офісу: шафа з медикаментами можна повісити на видному місці так, що кожен співробітник буде знати, де знаходиться аптечка першої допомоги. Та й надати першу допомогу вийде швидше, якщо вам не доведеться бігати по офісу в пошуках футляра з медикаментами.

Аптечка першої допомоги повинна знаходитися в місці, однаково доступному для всіх співробітників. А ось для великого підприємства більш актуальним може виявитися пластиковий валізку.

Усі медикаменти в офісній аптечці бажано підписати. Далеко не завжди в екстреній ситуації є час замислюватися, для чого призначено той чи інший засіб, або читати анотації. Так що краще підстрахуватися і приклеїти до кожних ліків ярличок, на якому написано, як і в яких випадках їх потрібно застосовувати. Це може здатися банальним і непотрібним, але для позаштатних ситуацій нерідкі паніка і розгубленість, так що ярличок може допомогти.

Людина, відповідальна за офісну аптечку (зазвичай це офіс-менеджер), повинна періодично (не рідше ніж раз на місяць) перевіряти аптечку і при необхідності докуповувати препарати (звичайно швидше за все витрачаються перев’язувальні матеріали та засоби від головного болю). Також потрібно викидати ліки з вичерпаним терміном придатності і замінювати їх новими.

Але в аптечці мало сенсу, якщо люди не вміють нею користуватися. Так що, не зайвим буде провести тренінг для співробітників з надання першої долікарської допомоги. Аптечка першої допомоги для офісу або підприємства – це не чергова вимога «для галочки», а реальна необхідність . А у вашому офісі є аптечка, і якщо так, які препарати туди входять?

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Извините, для комментирования необходимо войти.